Klachten
Max Health Care is aangesloten bij de klachtenregeling van het KNGF. Bij een klacht wendt de klager zich bij voorkeur tot de betreffende therapeut. De klacht wordt in een persoonlijk gesprek besproken en er wordt geprobeerd tot een oplossing te komen. Indien dat niet het gewenste effect heeft, kan de klager de klacht schriftelijk richten aan de klachtencommissie van het KNGF.
De klachtencommissie bemiddelt, stelt eventueel een onderzoek in en doet een aanbeveling.
- Bij Max Health Care wordt gewerkt volgens de richtlijn van het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF).
- De medewerkers van Max Health Care zijn opgenomen in het Kwaliteitsregister van het KNGF en zijn BIG geregistreerd.
- Op alle onze gegevens is het privacy reglement van toepassing.
- Indien een afspraak niet tenminste 24 uur van te voren wordt afgezegd kan deze in rekening worden gebracht.
- Klatteweg 109
- 2597KA Den Haag
- 070-3549328
- info@maxhealthcare.nl
- Industrieweg 4
- 2254AE Voorschoten
- 070-3549328
- info@maxhealthcare.nl